Activitat pràctica conduïda per Júlia Batlle (estudiant de ciències ambientals). Dins del programa d’activitats de la "38a Exposició de bolets del Maresme"
Taller d'introducció a la tinció natural utilitzant colorants extrets de bolets. Consta d'una part explicativa de totes les fases del procés de tinció, des del mordentat de la fibra fins a l'acabat final. Anirà seguida d'una part pràctica en la qual aplicarem tot el que hem après per acabar enduent-nos a casa un bonic mocador de seda tenyit amb bolets.
Adreçat a adults. Inscripció prèvia i gratuïta.
Cal inscripció prèvia al 93 741 29 30 (de dilluns a divendres de 9 a 14 h) o bé a l'adreça educacultura@ajmataro.cat.
Consulta els detalls del programa aquí.
Inscripció realitzada correctament! Trobaràs la teva inscripció a "El meu espai Cultura Mataró"
Anar a El meu espaiHem rebut la teva inscripció, però l'aforament per a aquesta activitat està complet. Estàs en una llista d'espera
Per poder fer aquesta acció cal que tinguis la sessió iniciada
a El meu espai Cultura Mataró